torsdag 22. januar 2009

FANTASTISK DAG!!!

Det har vært helt julaften i dag! Endelig kom pengene jeg har ventet på lenge og gud kor mange kupp jeg har gjort :D Startet dagen med å handle inn to bordlamper på salg på Møbelringen, og kjøpte skjermer til de på salg på Bohus. (Bilde kommer). Videre dro jeg og mannen til "søppelbutikken", det er butikken hvor de selger ting og tang folk har kastet på fyllinga. Det var virkelig lykkens dag, for GUD kor mange flotte og BILLIGE skatter jeg fant der. Fikk alt jeg kjøpte for 750 kr. (Bilder kommer). Så dro vi på fagmøbler og kjøpte et skoskap som jeg har sett på, også det på salg :)

Tenk hvis alle dager var som denne! Mye av dette er et bevis på at loven om tiltrekning virker ("The Secret").

Nå må jeg bare vaske og skrubbe ferdig skattene, så kommer sikkert bilder inn senere i kveld :)

2 kommentarer:

Else sa...

Glede mæ til å se ka du har kjøpt.

Fru Luna sa...

Nå kommer det!