onsdag 11. mars 2009

Super duper dag :)

Jeg har hatt to flotte dager nå. I går koste jeg og mannen oss med kino (Max Manus) og middag og kake på Aunegården. Ellers tok jeg det helt med ro. I dag tidlig var jeg og besøkte en venninne og hennes lille datter og nå i kveld har vi spist en deilig treretters middag på Thairestaurant, sammen med svigers. Så det har vært to dager med bare kos, god mat og pakker :)

I dag kom også Rørospleddet som jeg vant i en Bolig Pluss konkurranse. Det var kjempeartig å vinne og pleddet er utrulig deilig. Men fargen var mørkelilla og oransje med noen bladmotiv, så det kræsjet totalt med stilen vi har her hjemme. Hadde håpet på å få et lysegrått pledd med hvite sjampanjebobler, som jeg tidligere har sett på og som ville passet best inn. Men jeg er veldig takknemmelig for å få et slikt kvalitetspledd og kommer nok til å få stor glede av det i fremtiden. Og smaken endrer seg jo også ;) Mamma og pappa fikk et Rørospledd i bryllupsgave for over 20 år siden og det er fremdeles i bruk og ser bra ut.

Jeg glemte å si at et innredningsproblem har løst seg... Vi har jo bare fått tak i ett nattbord til soverommet og Bohus ville ikke få inn flere bord før i JUNI(!). Men nå har jeg en "gammel" tante sørpå som har sagt at hun vil kjøpe den andre nattbordet til oss, der nede hvor hun bor og sende det opp til oss i bryllupsgave :D Det høres jo helt fantastisk ut og jeg ble supergla for nyheten! Så tusen takk til dere (jeg vet jo at dere leser bloggen min innimellom), you made my day!

Da kan vi snart ferdigstille oppussingen av soverommet. Vi tenkte at vi skulle male tak og vegger på søndag (skulle egentlig utsette det til sommeren, men jeg klarer ikke å se på de stygge veggene lenger) og så må speilkommoden males. Ble ferdig med å male skuffene i dag, som trengte tre strøk maling. Har også malt en annen kommode som også skal stå på soverommet. Begynner å bli lei av å male med oljemaling nå... Den har en tendens til å flyte dit den ikke skal og det oppstår klumper som ikke blir helt tørre :( Malte også en tallerkenhylle i dag, dvs prøvde å rette opp skaden etter at slike klumper har oppstått. Jeg gir snart opp den oljemalingen! Tar imot tips med stor takk!

Jeg skal legge ut bilder av pledd og bursdagsgaver i morgen :)

God natt!

Ingen kommentarer: