mandag 16. mars 2009

Bare ett strøk maling...

Takk for kommentarene jeg har fått i det siste :) Jeg har dessverre ikke hatt tid til å avlegge et besøk hos dere ennå, men jeg kommer sterkere tilbake!

Vi har jo pusset opp soverommet vårt i helgen. Med forberedelser på lørdag og selve malingen på søndag. Vi rakk imidlertid bare ett strøk maling på vegger, tak og dør- og vinduskarmer i går. Andre strøket skulle tas etter at vi hadde vært på kino og sett "Menn som hater kvinner" (som jeg anbefaler!). Men etter film og middag, var vi så trøtte at vi utsatte siste strøket til i dag.

MEN! Da vi inspiserte soverommet tidligere i dag, var resultatet etter gårdagens arbeid så bra, at det ser pinade meg ut som at vi slipper unna med ETT strøk maling på vegger og tak :) Og ingenting er bedre enn det ;) Det er ikke så gøy og lett å male taket, når det er tre meter opp!
Her er noen bilder fra soverommet under oppussingen:






Gleder meg som et lite barn til å få rommet helt ferdig :)

6 kommentarer:

Else sa...

Så bra hvis dokker slipper unna med ett strøk. Ser bra ut.

Miss.T sa...

Så greit å slippe unna med 1 strøk ! Den filmen skal jeg også se..digget bøkene ! Håper du viser oss ferdig resultat av soverommet !: )

Crinoline sa...

Nå kan vi snart starte malefirma.Jeg har gått i gang med det andre gjesterommet vårt.

ChatrinesLiving sa...

Dette blir spennende å se ferdig, jeg gleder meg!

Klem, klem,
Chatrine

Verandasol sa...

Så deilig å bare trenge å male ett strøk da! Heldige! Blir spennende å se hvordan det ferdige resultatet blir :)

Synnøve sa...

Så heldig dere er hvis dere slipper unna med ett srøk maling:))

Så fine bokser du har fått tak i.

hehe, jeg hadde bursdag den 10.
En at du gjettet det?:))


Ha en fin dag:))