fredag 9. august 2013

Hanging with the stars





I dag har jeg lyst å vise noen bilder fra et lite vist hjørne i leiligheten, et området som har vært neglisjert i mange år. Jeg snakker om hjørnet nederst i trappen. Opprinnelig var planen å lage en bildevegg der den store stjernen henger, og rammene var ferdigmalte og klare til bruk. Jobben med å henge de opp på en gipsvegg ble derimot for stor og krevende (jeg hater gipsvegger!).  




Bokstabelen ble til ved en tilfeldighet, hi hi. Jeg ryddet i min overfylte bokhylle og tok ut bøker jeg ikke syntes var så spennende lenger. Jeg satte de på første og beste midlertidige stedet (i trappa ja), og der ble de værende. Til slutt syntes jeg også at bokstabelen gjorde trappekroken mer koselig... 




Stjerner har jeg en liten ting for (helst veggstjerner). Det startet etter siste tur til USA. Den store ble kjøpt på et lagersalg her i byen. Den er ikke like fin som de stjernene jeg så på husveggene i New Jersey og i Pennsylvania. Men jeg har 3 mindre amerikanske stjerner som jeg fikk sendt i gave fra mammas brevvenninne.

GOD HELG!

1 kommentar:

Else sa...

Tru kor kommentaren æ a inn i går forsvant???