fredag 12. mars 2010

TLC - Den nye tv-kanalen for kvinner


Jeg må bare tipse dere om min favorittkanal for tiden, som ble lansert 4. mars. Den heter TLC Norge og er en videreføring av kanalen Discovery Travel & Living. Jeg har hatt den gamle kanalen som ekstrakanal via Canal Digital i 1 år og har vært veldig fornøyd med den. Det er en av kanalene jeg ser mest på, og ser f.eks mer på den enn TV 2. 

TLC er rettet mot kvinner i alderen 25-39, noe som gjenspeiler seg i programvalget.

Mine favorittprogrammer er: "Husspekulantene", "Drømmehjem", "Restaurereren", "Sol, sjø og stillaser", "Superhjem" og "Store planer".

Andre favorittprogrammer som ikke omhandler interiør er: "What Not To Wear", "Kjolen som sier ja", "Jon & Kate  pluss 8", "Ops, jeg er gravid"

Programmene er perfekte å ha i bakgrunnen når man gjør håndarbeid ;)

Programoversikt finner du HER.

De som har den digitale grunnpakken fra Canal Digital kan gjøre et nytt kanalsøk for å få TLC inn.


2 kommentarer:

Manne's hverdag sa...

Takk for tipset - den kanalen skal jeg prøve, selv om jeg har passert de 40. ;)

Hilsen
Marianne

Else Lindseth sa...

Fant ikke den kanalen hjemme.