fredag 12. mars 2010

Hvit påskepynt!

 

Påsken nærmer seg, og Fru Luna har gjort et forsøk på å skape en hvit påskeatmosfære i Drømmefabrikken.


I går gikk jeg til innkjøp av en trollgren (Trollhassel?) og påskeegg.

 

Grenen er falsk og var den eneste jeg fant her oppe i nord. Jeg skulle helst hatt en ekte en, men denne gjør også jobben...


 Påskeeggene er hvite og er dekket av glitter, noe som ikke kommer så godt frem på bildene.

 

Jeg er ikke personlig så veldig glad i fargen gul eller påskekyllinger...

 

Men jeg tro hvit påskepynt også kan skape en koselig stemning i hjemmet.
 
 

Også passer det så mye bedre inn med Drømmefabrikkens hvite stil ;)

 

God helg kjære lesere!

20 kommentarer:

Elis@beth sa...

Kjempefint! Hvor fant du den greina? Kunne også ha tenkt meg å ordne litt til påske og er ikke så veldig glad i gult og kyllinger heller...huff

God helg!

Klem!

madam mim sa...

Det ble jo kjempeflott! Jeg spør som Elisabeth, hvor har du kjøpt den greina? :-)

Minka sa...

Kjempe flott..trollhassel er bare så kjekt. Ha en flott helg,klems..

huset på øya sa...

HeiHei,

Enig m deg. Liker ikke gult eller påskekyllinger så godt - så disse hvite påskeggene var helt etter min smak.

Trosshassel er vakkert - uansett falsk eller ekte :0)

klem Vibeke

Siren sa...

Det ble kjempefint! Grenen så jo ut som om den var hentet rett inn i fra naturen. Er ikke gla i gul påskepynt jeg heller, blir nok noe av det hvite slaget hos meg også! Håper du får en fin helg!

Siren :)

As sa...

Så fint det ble =) Hadde masse julepynt i hvitt og sølv nu sist jul, elska det=) ja, selv om noen kom med kommentarer om " det skal jo være rødt". Nei, det skal verken være rødt eller gult, om en ikke liker det;)

God helg=)

Unknown sa...

Så vekkert det ble, trollhassel brukes masse her i huset, så dekorativt i seg selv! :)
God helg til deg fra meg, Anki

Unknown sa...

vakkert var det visst ja... :)

Guttemamma sa...

Nydelig og stilrent,flink du er!!
klem og god helg

-Kamilla- sa...

Herlig hvitt! Og lurer som de to over her... Hvor fant du den?? Finnes jo ikke hassel her nord...
Er ikke så begeistret for kyllinger, gult er det ungene som vil ha så litt må jeg godta ;0)
God helg!! *Klem*
-Kamilla-

Hege sa...

Likte det kjempegodt :) Gult er liksom ikke min farge heller.... ;p Er også nysgjerrig på hvor du fikk tak i grenen :)
Fredagsklem

Janne Lillian ♥ sa...

Så fint det var!! Lekkert med hvit påskepynt..det må ikke være gult for å gi påskestemning :))

Ønsker deg en strålende helg ♥

Klem

Camilla sa...

Koselig!
Jeg har vært på meste grønn og kjøpt trollhassel idag, var ikke bare bare å få fraktet de med hjem *fnis* De peker jo alle veier, fare for alle øyner ;)

Håper helgen blir fin!

Klem C.

Camilla sa...

Min trollhassel er ekte vare og veldig kronglete ;) Kjøpt på mester grønn til 60kroner grenen. Ikke så værst pris, grenene jeg fikk tak i var ganske store.

Pink lady sa...

Hei!

Det ble superfint!

Jeg har også planer om noen hvite greier på en gren, egg eller kyllinger eller noe helt annet. Men nå får vi se om jeg rekker det, tenker å reise på en tidlig påskeferie! :)

Ha en fin helg!

Klem Pink Lady

Daisys home sa...

Så stilig dette ble.Annerledes Påskepynt,jeg er heller ingen fan av det Gule som dukker opp til hver påske.Så har liksom blitt mindre med pynting for hvert år.Ønsker deg ei superfin helg,klem Sissel

Siv sa...

Lekkert og enkelt !
Helt i min smak ♥
Har akkurat kjøpt trollhassel som skal pyntes til påske ;)
Så her blir det egg maling med barna :)

Flott blogg du har, titter nok innom her igjen ;)

God helg og påske !

Siv

Lotta sa...

UTROLIG LEKKERT!!!!!!
Klemmer

h.espe sa...

Hei, og takk for koselig besøk hos meg :o) Tror ikke jeg har vært innom hos deg tidligere, men her kommer jeg tilbake - nydelig blogg du har! Legger deg til i listen min!

Det fungerer helt fint med hvit påskepynt. Synes pynten din var veldig flott :o) Jeg er heller ikke glad i den grelle påskegule fargen, og pynter heller med pasteller eller hivtt!

Ønkser deg en flott helg - kos deg masse!

Klem fra Hildegunn

Kristina sa...

Det var kjempe fint! Helt nydelig :)
Ønsker deg en god helg.

Smil, Kristina