fredag 4. september 2009

Kromsprayen!


Slik ser kromsprayboksen ut. Jeg har tidligere testet ut en annen type kromspray fra Mekonomen som jeg absolutt ikke likte, så jeg tenkte jeg måtte advare dere og vise bilde av den rette sprayboksen.



Her er to nye billige bruktfunn som har blitt fornyet. Begge var opprinnelig i messing...



Jeg prøvde meg på en bloggerunde i går, men jeg fikk dessverre ikke besøkt alle som har lagt igjen kommentarer den siste tiden. Formen er dessverre ikke så god for tiden og jeg blir verre av å sitte forran pc`en.
Håper dere forstår at jeg ikke er overlegen, men at det er helsen som hindrer meg i besøke dere tilbake. Håper også at dere synes det er greit at jeg heller bruker den lille energien jeg har på å lage nye innlegg...
Dette er noe jeg har tenkt mye på og som har plaget meg veldig! Skulle gjerne ha fulgt opp alle og enhver som bruker tid på å legge igjen kommentarer på bloggen min :) Jeg skal gjøre mitt beste i å følge opp de som har spørsmål til meg!

Jeg ønsker dere alle en riktig flott helg!

Posted by Picasa

17 kommentarer:

Jorid + NOE Blog sa...

Heisann :-D
Så nydelig, og takk for tipset med sprayen! Flott å vite av hvilken som er den "rette" :-)

Håper formen din blir bedre, ikke noe særlig å være syk!

Håper du får en fin helg fordi, slapp av og lad batterier!

Godbedringsklem fra Jorid

Christine Louise sa...

Sååå tøft :)

Klem fra meg..

Anna sa...

Takk for tips! Ser det har kommet mange kule sånne spraybokser, jeg har bare ikke kastet meg på den bølgen enda. Hadde dårlig erfaring en gang, men nå ser jeg jo hvor lekkert det blir! Helgens prosjekt! Stilig ble det :)

Ha en fin-fin fredag :)

Lyst og luftig sa...

Takk for tipset... da kan jo jeg ta ned all messingen jeg har putta på loftet!!
God helg:)

Lykkeliten sa...

Takk for enda et flott tips, og du, ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke rekker å legge inn kommentar hos alle.
Jeg forventer i alle fall ikke noe "svar" med mindre jeg spør og maser om noe ;-)
Jeg er en fersk blogger som ikke helt tør å vise innlegg med mitt interiør og ideer enda, men jeg er mye riundt og og koser meg med andres blogger og legger da gjerne ogjen en kommentar når jeg ser noe jeg liker.
Fortsett med koselige innlegg, og ta vare på helsa!

Verandasol sa...

Enda flere ting som har blitt så fine med litt spray :) Utrolig hva det kan gjøre med ting ;) Lekkert!

Ha en flott helg!

(eddas) sa...

Heisannn....ja det ble fint med den sprayen....messing er jo så billig og kjøpe og...
Den malingspumpen så fin ut...det ønsker jeg meg...kan jeg spørre hva den koster og hvor en får tak i de...
Tenk først på deg selv og helsen din....
GoKlem edda

Therese sa...

HEEEEIIII FRUE. SÅ LURT OG FLOTT DET BLE. ET BRA TIPS TIL ALLE BLOGGFOLK. Ha en topp kveld og helg. Klem therese.

Margrethes hus og hage sa...

Så flott det ble med kromspray!

Ønsker deg god bedring :) Ikke ha dårlig samvittighet, det er klart du må tenke på helsen! Ønsker deg en fin helg :) Hilsen Margrethe

Crinoline sa...

Takk for tips. Ikke tenk på det med kommentarer nå.Håper du snart blir bedre.Klem

Balke gård sa...

Hei, god bedring og god helg!!! Knallfine ting med spray, takk fror tipset! Klem, Marianne

Neewmee sa...

Hei! Takk for eit smart tips, dette skal eg også prøve!

Ser også at du har blitt hekta på Twilight-bøkene...dei er såååå bra! Eg klarte ikkje å legge dei frå meg då eg las dei rundt påsketider, kunne ønske der fanst fleire;-) Når du er ferdig med bøkene finst det også eit utdrag frå bok 5 på http://stepheniemeyer.com/midnightsun.html Det er kun eit utdrag for eg trur ikkje forfattaren kjem til å skrive den ferdig.

God helg og god bedring til deg! :-)

Håper forresten det går greit at eg har deg på favoritt-blogg lista mi ;-)

Neewmee sa...

Hei! Takk for eit smart tips, dette skal eg også prøve!

Ser også at du har blitt hekta på Twilight-bøkene...dei er såååå bra! Eg klarte ikkje å legge dei frå meg då eg las dei rundt påsketider, kunne ønske der fanst fleire;-) Når du er ferdig med bøkene finst det også eit utdrag frå bok 5 på http://stepheniemeyer.com/midnightsun.html Det er kun eit utdrag for eg trur ikkje forfattaren kjem til å skrive den ferdig.

God helg og god bedring til deg! :-)

Håper forresten det går greit at eg har deg på favoritt-blogg lista mi ;-)

Sissel sa...

AH! Suverent! skal kjøpe meg en sånn sprayboks og prøve! ser jo helt ekte ut!

Anonym sa...

Takk for tipset!! Det skal jeg benytte meg av :)

Marte sa...

Hei!
Så kult det var! Hvor har du fått tak i den sprayen? Hobbybutikk?

God bedring og ha en fin uke!

Caroline sa...

Hvor får man kjøpt denne sprayen da?