mandag 18. februar 2013

Litt nytt i garderoben - handlenett med stjerner og treskjerf




Litt svarte og beige toner fra gangen min i dag. 
FYI, dette er et lygebilde, for det ser ikke slikt ut til vanlig... Men da jeg kom hjem med handlenettet fra Søstrene Grene og treskjerfet fra Noa Noa, med akkurat de samme fargetonene, måtte jeg bare ta bort alle jakkene som ikke passet inn og midlertidig late som at det alltid ser slikt ut. Og det øyeblikket måtte jo foreviges på bilde ;)  


Jeg er veldig glad i slike miljøvennlige handlenett. Prøver alltid å huske å ha med meg ett i håndvesken for å spare miljøet for unødvendige plastposer.


Treskjerfet er jeg blitt veldig glad i. Halv pris fikk jeg det også til :) På bildet kan man bare se greinene, men det er faktisk et helt tre avbildet på skjerfet, med trestamme og det hele.

Ha en fin mandag! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint skjerf og nett :)

h.espe sa...

Flott ble det iallfall - det er sikkert og visst :)

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Hildegunn