torsdag 5. januar 2012

KitchenAid tilbud

Nå trenger jeg hjelp av dere! Er det noe som vet om noen gode tilbud på KitchenAid kjøkkenmaskin? Pixmania.com har priser fra kr 3800 + frakt, men de styrer jeg langt unna. Komplett.no som i 2010 hadde kjøkkenmaskinene på kampanjer til kr 3000, selger ikke KitchenAid lenger. I Tromsø har Britt`s Boutique en kampanje gående med kjøkkenmaskin + noe tilleggsutstyr (verdi 2000) til kr 6000. Men 6000,- virker jo voldsomt dyrt, eller synes dere det er en god deal pga tilleggsutstyret?  

6 kommentarer:

EMILLANA sa...

denne skatten vil jeg ha men jeg syns at 6000 kr er for dyrt.

Det ville vært supert med litt rabatt hahahha.

Anonym sa...

sjekk jernia.
Kjøpte selv på pixmania til 3990,-. men den var lilla.
hvorfor vil du ikke kjøpe der?

Anonym sa...

Sjekk på Kitchn,no eller i butikk. De har av og til tilbud på kitchen aid. Jeg kjøpte blender der før jul på tilbud:-)

Klem fra Vigdis

Fru Luna sa...

Anonym: Jeg googlet hvilken erfaringer folk hadde med Pixmania i forhold til kundeservice, reklamasjon etc, og det jeg leste skremte meg, må jeg innrømme...

Takk for tipset Vigdis :)

Pink lady sa...

Jernia og kitchn er vel de stedene jeg har sett tilbud på til ca 4000. Fint med pakke med utstyr om det er noe som du regner med å faktisk bruke;) Lykke til!

Hilde sa...

Åh som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte da de hadde supertilbud på disse.

Jeg har vurderte denne fram og tilbake, leeenge.

Men her i huset prioriteres jo flybilletter og biler foran alt annet, så da har det ikke blitt noe kjøp. Fikk jo en Kenwood i julegave så nå slipper jeg å tenke mer på den saken :))

Forøvrig veldig hyggelig å se mange updates fra deg, håper det betyr at du er i bedre form :)