onsdag 1. april 2009

Ventilator/lysekrone!!!

Jeg tror ikke det finnes en flottere ventilator enn denne fra Elica!!! Den ser jo mer ut som en lysekrone enn en ventilator! Og ja, den er faktisk begge delene :P Selv om jeg ved første øyekast aldri ville klart å gjette hva som egentlig lå bak denne "lampa". Derfor synes jeg denne kombinasjonen av lysekrone og ventilator er en vinner. Hvorfor ikke ha et slikt smykke på kjøkkenet enn standarventilatorene?! (Prisen trenger vi ikke bekymre oss på dette stadiet, for det er en annen sak...)

Dere kan se ventilatoren "live" i det nyeste Bolig Pluss på side 26. Da får dere også se hvordan den ser ut i en ekte setting, med lysene på.

Jeg er helt bergtatt og sitter her og drømmer om å omrokkere hele kjøkkenet for å få plass til denne skjønnheten :P







Ventilatoren styres ved hjelp av denne kontrollen.

11 kommentarer:

Herskapelig shabby sa...

Den var fin ja!! Men tenk å tørke fett av den en gang i mnd da! LItt av en jobb...

Crinoline sa...

Joda,den er lekker.Er litt praktisk anlagt så jeg tenker på rengjøringen.God påske.

Hverdagen vår sa...

Kjempefin, men det første som slår meg er; hvordan er den å vaske, mon tro, hmm.

Håper du får en fin dag

Photo-Me-Life sa...

AI AI AI

Denne var DRIT lekker!!!!!!!

Bianca sa...

Det var litt av en skjønnhet ja, en sånn skulle jeg veldig gjerne ha smykket kjøkkenet mitt med! Også selvom den ville være noe dritt å vaske :P
Virkelig vakker, men måtte omrokkere hele kjøkkenet vårt vi og...
Kan tenke meg at prisen på den ikke er like vakker da...

Hulda sa...

Det må jeg si var en eksklusiv ventilator. :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

OAO!!!!!....seie eg bere :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Den er rålekker!! Jeg har solgt hetter fra den leverandøren før (se www.eico.dk), og er superfornøyd. :D (En kunde av meg valgte den som ser ut som en flatskjerm-tv. Drit kul!

Så du prisen på den? 32.500,-!

(Og til de ang vasking; jeg mener man kan ta av hver rad med "diamanter" og vaske i maskin - er litt jobb å ta den fra hverandre også, men ikke så ille som å vaske hele for hånd ;P)

Anonym sa...

I en episode av "Grand Designs" på FEM valgte de slik ventilator til kjøkkenet. Ikke mindre enn to stykker faktisk, fordi de hadde to koketopper for å få kjøkkenet symmetrisk. :)

Fru Luna sa...

Hei dere! Har ikke fått fulgt opp dette innlegg pga en fot og en hånd som ikke har "fungert" de siste dagene.

Det var litt av en pris på ventilatoren :O Så da må jeg nok vinne i lotto før jeg kan omrokkere på kjøkkenet og kjøpe en slik :P

Elisabeth sa...

Hele ventilatoren kan settes i oppvaskmaskinen jf. Monter Sørlandsparken :) Verdens fineste lysekrone/ventilator!