fredag 3. april 2009

Pimpet lysekrone fra Ikea

Litt nytt fra meg... Har hatt noen dager nå, hvor jeg har hatt en hånd og en fot midlertidig ute av stand. Så blogging har ikke blitt prioritert den siste uken. Men jeg tenkte jeg kunne vise noen bilder av en lysekrone fra Ikea, som jeg har fått pimpet opp litt. Den var for "naken" etter min smak og ble stylet opp med noen prismer som jeg kjøpte på 70 % salg på Fryd :)

Før:

Etter:








Dersom dette blir siste innlegg før påsken, får jeg benytte anledningen til å ønske alle en riktig fin påske med masse snø, sol, appelsiner, kvikklunsj og kakao :)

16 kommentarer:

Else sa...

Jøss, det ser jo ut som en helt ny lysekrone. Kjempefin ble den. God påske til dokker også.

Bdicte sa...

Hei, den ble kjempefin!!

God påske;)

Synnøve sa...

Så fin den ble:))
Ha en fin påske:))
God bedring med hånd og fot:))
Klem

LIVS LYST sa...

Det ble jo skikkelig saker! Så gøy med prismer. Håper sola skinner på dem!

Ha en riktig fin påske
Hilsen Ljo

Verandasol sa...

Wow, det ble jo skikkelig kult! Veldig bra makeover :) GOD PÅSKE!

Jannicke sa...

Kjempefin!!!

Ønsker deg også en riktig god påske,
nå blir det godt med ferie!

Klem fra J.

LIVS LYST sa...

Så koselig at du ville linke meg og likte det du så.
Tusen takk.
Hilsen Ljo :O)

Christine Louise sa...

Den ble jo kjempe fin :) Mye bedre :)

Ha en flott helg.

Klem

Hverdagen vår sa...

Så flott lysekronen din ble:)

Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min-

Klem:0)

AK sa...

Så fin den ble med de prismene! God påske! klem AK

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Knallfin "pimpet" lyskrone! (den i bak-grunnen var også skjønn!)

Håper du er på bedringensvei og at du får en fantastisk påske!
Stor klem fra Chatrine:)

Linda sa...

Smart!
Så fin lyskronen ble!

Påskeklem fra meg.

LYKKEBO sa...

Wow!! Ble knall fin! Så fint med prismer....:)

Riktig god påske til deg:)
Klem

Mia, New Room Interior sa...

Så flott den ble, mange fine bilder! Ønsker deg og en god påske! :-) Klem-Mia

Hege - BOLIGglede sa...

Så smart:) Takk for koselig hilsen på bloggen min..
Ønsker deg en riktig god påske!

Ingrid sa...

Så fint det ble med prismer på! Håper det går bra med foten din.
God påske!