mandag 6. september 2010

Ny header


Det var vel på tide med en ny header, da den andre var blitt veldig gammel. Siden jeg bare hadde nye bilder fra soverommet vårt, ble det et soveromstema denne gangen også. Men så snart resten av leiligheten er ryddet etter helgens male-, pakke-, vaskeprosjekter, skal jeg knipse nye bilder fra alle rom :)

Etter en helt forferdelig slitsom helg, har vi nå kommet oss inn i vårt nye hjem, hvor vi skal bo til det neste drømmehjemmet dukker opp. Man kan godt oppsummere helgen slik: svette, snørr og tårer = mye jobb, sykdom og en emosjonell Fru Luna...

Tusen takk til min mor som reiste mellom Alta og Tromsø tur/retur med buss, for å hjelpe til i helgen! Det finnes ikke ord som kan beskrive den jobben du gjorde... Når jeg er for syk til å delta for full maskin, er det ei som gledelig setter seg på bussen 6-7 timer hver vei for å hjelpe meg! Uten min mor hadde jeg sikkert ennå ikke fått ferdig kjøkkenet engang :-P I løpet av dette året har hun malt kjøkkeninnredningen, baderomsinnredningen, loftsstuen og nå i helgen, gangmøblene. Du er herved nominert til årets mamma :)

8 kommentarer:

Trine sa...

Ja mødre e en fantastisk skapning <3
Håpe det går bedre me dæ!
Å du fort kommer dæ til hektan.

Lykke til videre i fløtteprosessen :)

Forresten nydelige bilda fra soverommet!

Klæm Trine

Ingvild B sa...

For en nydelig blogg
og et nydelig hjem!
- Og så nydelig musikk....

Man blir jo rett og slett forelsket etter en tur inn her!

Skogmusa sa...

Så nydelig header:)
Så herlig moren din er:)Godt å ha noen som alltid stiller opp:)
Lykke til med flyttingen!
Klem

Drøm sa...

Koselig header. Så heldig du er så har så snill mamma som hjelper til. Mammaer er ofte veldig veldig greie å ha med å gjøre. Håper dere finner dere ett fint sted å bo:)
Klem Julie

Huset på toppen sa...

For et kjmepkoselig og romantisk soverom dere har, stemingfullt og flott bilder:) Jeg skjønner godt at du ville bruke disse bildene på headeren din, og en snill og hjelpsom mamma er godt å ha..

Ønsker deg en fin uke..
Klem Linda

Anonym sa...

Takker og bukker. :) Bare koselig å hjelpe. E jo blitt en kløpper med malekosten. Ha ei fin uke. Klem fra mamma. <3

SjarmogKaos sa...

Nydelig header, skulle ønske jeg visste hvordan en får til noe sånt.. Er det vanskelig? Og artig at mamma'n din henger seg på i kommentarfeltet, he,he! Ha en fin uke!

Tindrande Auge sa...

Så flott den nye headeren ble!
Mammaer er alltid flott å ha! Ha en flott kveld videre ;)