onsdag 13. oktober 2010

Giveaway på bloggen min!


I anledning salget av min kjære Drømmefabrikk kjører jeg igang en Giveaway på bloggen min :) 

Jeg trekker ut 3 vinnere som får hvert sitt hjemmestrikket kjøkkenhåndkle slik som avbildet ovenfor. Vinnerne får selv velge farge (hvit, blå, grå, sort, rosa, rød, oransje +++). 

Konkurranseregler:

1. Siden all PR er god PR er betingelsen denne gangen at du poster bildet lengst ned i innlegget, på bloggen din. Legg ved en link til boligannonsen på Finn.no som du finner HER. Dersom du ikke har egen blogg kan du poste bildet og linken til Finn.no i et åpent album på Facebook.
(Du må trykke på bildet for å få det opp på en egen side, så lagre det via "Fil". Det går dessverre ikke an å lagre det ved å høyreklikke.)

2. For å øke vinnersjangsene kan du også lage en egen link til selve Giveawayen. Husk å bruke det øverste bildet da ;)

3. Til slutt må du legge igjen en kommentar og fortelle om du har tatt ett eller to lodd :) De som deltar via Facebook må gi meg en link om hvor jeg kan finne dere på Facebook. Du kan sende en privat mail til meg på fru.luna (krøllalfa) gmail (punktum) com.



Trekning i neste uke!

Lykke til :)

7 kommentarer:

Marianne sa...

Hei, da har jeg linket til Finn.no på bildet ditt og linket også til give awayen din.
Syntes det er gøy med give away og skal snart sette igang med min egen første give away:)

Ha en fin høstdag.

Maria sa...

Hei. Æ vil gjerne være med i give awaye'en, men får opp "feil" når jeg trykker på linken? La ut link til bloggen din, men det kom ikke opp bilde.... vet ikke hva som skjedde...

Klem M

Ps! Vi må få til et besøk snart. Alt for lenge siden sist.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Full pakke på meg☺
Lagar link til til begge bilda på bloggen min☺

Klem M♥

Anonym sa...

Har verken blogg eller facebook, men lykke til med salget av drømmefabrikken. veldig koselig leilighet.
MVH Irmga

Unknown sa...

Kopy... check!
Paste...check!
Link... check!

Jeg er med! Lykke til med salget! Jeg krysser fingrene for at du trekker lappen med mitt navn på opp fra hatten!

-Og angående musikk på bloggen... Ja, det er delte meninger, og med rette! Jeg har ramlet innom blogger der jeg plutselig har hoppet i sofaen i overraskelse over å få en eller annen klissete poplåt for full musikk i ansiktet -eller ørene blir det vel... Det har resultert i at jeg har trykket meg bort fra siden så fort som mulig i ren forskrekkelse. -Men hos deg er det annerledes, veldig annerledes. Jeg leter etter høytalerknappen for å skru opp lyden, og får en ro av å lytte til musikken på siden din! Herlig!

Ønsker deg en super helg!

Klem Silje

Anonym sa...

2 lodd til meg. Har litt prob med å få bilde og linket det riktig, men skal ordne det når mannen kommer hjem. En kolega av meg skal begynne på sykehuset i Tromsø (jobbe), skal tipse om kåken du selger. Mvh thora.walle@gmail.com

Anonym sa...

To lodd til mæ.
Elseshobbyverden