onsdag 8. april 2015

Babyprosjekt - ugleteppe


Det var dessverre ikke mye jeg fikk strikket eller heklet til min lille datter, men ett strikket teppe ble det (mor signe teppet) og et nesten ferdig heklet vognteppe/vuggeteppe. Dette ugleteppet satt jeg senest og heklet på kvelden før vesla kom til verden, men så ble det med det, all energi måtte gå til henne og på å komme seg etter fødselen. Nå er heklepinnen tatt frem igjen og jeg satser sterkt på å bli ferdig før vesla vokser ut av vognbagen :) Og det er ikke lenge til for hun blir 5 mnd denne uken...

5 kommentarer:

Hilde sa...

Heia,

Nei eg bruker bare iphone, ipad og vanlig pc til blogging. Meeen eg trur det va en eller anna som hadde lignanes problem uten at eg husker kæm og ka løsninga va. Håpe du finn ut av det!! :)

Anonym sa...

Nyyyydelig pledd! Wow, du er flink! Hvor kan jeg finne oppskriften på dette pleddet? 😀

Anonym sa...

Hei, sååå nydelig pledd!!! Har du oppskriften? ❤️

Fru Luna sa...

Hei :) Teppet heter Owl obsession og oppskriften fant jeg her på Ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/owl-obsession

Anonym sa...

Nydelig teppe😊