lørdag 28. desember 2013

A little bit of Christmas...


Julen ble rød i år, etter fire år med hvit. 2013 har jo vist seg til å bli et år med mer farger her hjemme, så jeg burde vel ikke ha blitt overrasket over trangen til en rød jul, men jeg ble tatt på sengen gitt :)  


Men du verden for en deilig julefølelse jeg får når jeg er i stua vår. Elsker det! Det har ikke manglet på julefølelse i år, selv om jeg er 30+  Kakeboksene er dessuten fulle av deilige julekaker, jeg feter meg opp på julemiddager og hjemmelaget julebrød med de deiligste pålegg. Julefilmer, julestjerner, duftende svibler, julesnop, pakker, gode bøker, gjør en god jobb med å bidra til julestemningen. Også er det så herlig å være så oppslukt av julen at man til og med glemmer hvilken ukedag det er :)    


Juletrepynten er en blanding av selvheklede hjerter, keramikkhjerter laget av en venninne og div annet pynt kjøpt på januarsalg, noe stoffpynt fra Green Gate, store røde og hvite kuler fra Britts Boutique, papirpynt fra Interiørland, ballerinaer fra Åhlens. Gleder meg til å se hva jeg evt finner på januarsalg i år :) 


 Nå skal kvelden nytes med brente mandler og Love Actually! 


Fortsatt god jul til dere alle!

Ingen kommentarer: