søndag 8. januar 2012

Pink Sunday!


Da julepynten ble pakket bort for noen få dager siden, ble leiligheten skikkelig "naken"! For å fylle tomrommet etter julen, gikk jeg til innkjøp av en fargerik bukett med rosa nelliker (kun 49 kr!). I løpet av det lille døgnet den har stått i stua, har den allerede bringt så mye glede at jeg faktiskt tror at 2012 kommer til å bli et rosa blomsterår på meg!


En ny hvit løper (julegave fra en snill gammeltante) kom også på bordet, pluss en av mine mange Finn Schjøll blomstervaser og lyslyktene i samme serie (bryllupsgave fra en tante + søskenbarn).

Den bakerste hvite puten er selvstrikket. Jeg ble ferdig i fjor, men jeg har bare ikke fått vist den frem ennå.

Ønsker alle en fin ny uke!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Deilig med friske blomster ♥
Det gjør mye med et "ribbet" hus:)
Flott vase!!

Bdicte sa...

Her også! Kjøpte rosa tulipaner igår, og har blitt så glad i friske blomster innimellom!
Æ som før bare syns det bortkasta penga siden dem visna innen kort tid, hehe. Kanskje det kommer med alderen ;P

Æ syns det e fantastisk med ei tom og rein stua!

Klem
Benedicte

ELLEMELL sa...

blomster frisker alltid opp!

si gjerne ifra om du kommer over et tilbud du også!
jeg skal også ha kitchen aid:)

klem ellemell

Fru Luna sa...

Ellemell: skal si ifra jeg ;)

Tove `blogg verden sa...

Så godt å se at du blogger igjen :) Og med flotte bilder itillegg :D

Jeg har også sett den på Britt`s butikk, men altfor dyrt synes jeg!! Ser etter tilbud, og sier ifra om jeg kommer over noen ;)
Klem Tove