lørdag 6. mars 2010

Taylor Swift pusser opp Drømmefabrikken

Det var vel ikke helt sant, men på en indirekte måte ;)

I dag har jeg endelig fått malt ett strøk maling på kjøkkenskapene. Så nå gjenstår det bare ett strøk, før kopper og fat kan settes på plass :) Håper dette vil skje i morgen...
Jeg får ikke så mye malehjelp her i Drømmefabrikken, og må selv stå for 99 % av jobben. Sånn er det når den ene er en impulsiv pådriver ;) Men jeg får stor hjelp av å male til musikk! Og det kan anbefales på det varmeste til andre ensomme oppussere.

Musikken jeg hører på varierer. Før jul var det soundtracket til Twilight og rockebandet Paramore for alle pengene, men helt siden oppussingen av kjøkkenet startet, har jeg vært hektet på Taylor Swift, (av alle artister)... Jeg likte jo veldig godt radiohitten Love Story i fjor, men det falt meg aldri inn å sjekke ut hele platen hennes. Men med Spotify kan man lett sjekke ut nye artister og det var nettopp det jeg gjorde, første dagen jeg og mamma startet på kjøkkenet. Vi spilte gjennom hele platen og var storfornøyde begge to, for dette var musikk som både var lett på øret og fengende. Siden den dagen har jeg hørt på Taylor Swift hver dag! Mine favorittsanger heter White Horse, You Belong With Me, Hey Stephen og Love Story. Og jeg tenkte jeg skulle tilby dere en smakebit av Taylor Swift, kanskje dere også kan få litt malehjelp av henne ;)

(Husk å sette spillelisten min på pause først. Den finner du til høyre)  












Enjoy :)

2 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Smart med litt malemusikk☺ Musikk hjelpe generelt til det meste☺
Du er ikkje åleine om å vere den mest ivrige i familien...problemet mitt er jo at når eg er gravid er ikkje maling eit alternativ ein gang, er derfor avhengig av hjelp frå andre...men ikkje alle (les min sambuar) er like gira på å sette igang som eg er..so TTT!!! Men men...blir kanskje maling av gulv imåra-trur det ikkje før eg ser det☺

God helg til deg-håpe du får tatt siste strøket imåra☺☺

Klem M♥

Else Lindseth sa...

Nydelig musikk. :)