mandag 15. mars 2010

Nydelig vinterdag - Snø som kulisse!


Vi har et fantastisk "påskevær" i Tromsø.
Sola skinner og varmer så godt :)

 

 Så i dag tenkte jeg at jeg skulle lufte meg selv og rosene litt...

 

Vi har fremdeles mye snø på verandaen, så jeg bruke snøen som kulisse for fotoshooten.
 


 Stolen kommer fra landstedet vårt, og er brukt som arbeidsstol av mine forfedre.

 

Den er full av hakk, sagemerker og malingsflekker.

 

 Og jeg hadde egentlig tenkt å male den hvit...

 

Men i dag er jeg glad for at jeg ennå ikke har fått gjort noe med den...
Den var så sjarmerende der den stod og skinte i de hvite kulissene :)

 

 Jeg kunne jo ikke bare lufte rosene mine i dag...

 

 Jeg kan ikke forskjellsbehandling blomstene mine, og måtte selvsagt lufte tulipanene også ;)
Disse er bare noen av tulipanene jeg fikk av min kjære venn på lørdag <3

 

Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene til spisestueinnlegget!!!
Så koselig at dere liker stilen min :)
Dere kan nå finne ett bilde av spisestuen min på NIB sitt bildegalleri. Trykk HER for å komme til NIB sine sider.

Ha en fin dag kjære bloggevenner!

10 kommentarer:

Hege sa...

Vintervakkert! :-)

Regner med du har full kontroll, men legger likevel igjen et lite tips om at stoff og stil har nettbutikk, for dere som ikke er så heldige å ha en butikk i nærheten.

http://www.stoffogstil.no

Ha en super mandag :-)

Klem fra Hege

Else Lindseth sa...

Så koselige bilda. :)

Unknown sa...

Nydelige bilder ♥ flott vintervær!
Vi har slikt påskevær her i Oslo og nå, det er bare veier, snøen smelter og fuglene kvitrer (snart i alle fall, hihi)

Er veldig vakkert og bruke den herlige hvite snøen til fotoshoot;o)

Nydelig spisestuen din er og, lys og herlig... flott med de skinnfellene på stolene og nydelig service:o)

ha en fortsatt strålende dag i det fine været!

Klem Line

(eddas) sa...

Koselige bilder...
eddaKlemmer :)

Camilla sa...

Nydelige bilder ♥

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så fine bilder!

Klem

Mor og datter sa...

Nydelige bilder!! :)

Janne Lillian ♥ sa...

Nydelige bilder ♥ Vakkert med snø som kulisse!!

ha en vidunderlig mandagskveld!!

Klem

Loppe Leah sa...

Ja, har vært noen deilige dager.. koselig stol, med kjent hitorie bak seg..

Og må bare si det.. nydelig spisestue du har:)

Lykkeliten sa...

Så fine bilder!
Håper vi snart får litt sol som varmer her nede i vest også;-)