tirsdag 23. juni 2009

Norgesglass




Hei kjære besøkende!
Jeg har hatt en liten ufrivillig bloggepause de siste dagene, pga. problemer med internettforbindelsen. Der forsvant den fine trenden med daglige innlegg...
Men jeg har fått tid til å organisere og rydde litt i kjøkkenskuffene. Av bildet ser dere at jeg endelig har fått tatt i bruk min lille samling med Norgesglass. De er jo bare sååå praktiske!!!
Ellers har også redskapsskuffen blitt ryddet, og innholdet har blitt fordelt mellom flere skuffer. Jiiiiha!!!
De større prosjektene er blitt utsatt på ubestemt tid. Skulle gjerne sett at kjøkkeninnredningen ble malt snart... Men det blir kun små koseprosjekter fremover. Har en del slike halvferdige prosjekter på vent, som bare skriker etter å bli ferdige!

Jeg ønsker alle en flott Sankthansaften!

Fru Luna
Posted by Picasa

14 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig samling! Er igang med min egen samling selv!
Fint å se det er flere som har mange prosjekter på én gang! Jeg har skrevet meg en liste nå, så jeg kan stryke ut, etterhvert som jeg får gjort det.. :p
Ha en flott Sankthansaften!
Klem*

Margrethes hus og hage sa...

Så flott det ble da. Har en del slike glass jeg også, men har ikke fått somlet meg til å være like flink som deg :) Ha en fin St.Hans :)

Christine Louise sa...

Så flink du er altså :)
Ha en flott kveld :)

Klem fra meg..

MariMaja sa...

Psst...har noe til deg hos meg;)

Solveig sa...

Hei:)
Så fint med masse norgesglass!
Ikke bare er de supre å ha,men dekorative også;)

Håper du har hatt en fin St.hans.

Kristin`s lille hjem sa...

Norgesglass er utrolig praktiske som du sier og kan brukes til nesten alt.Har selv noen med sandkakeformer i,noen som ikke er i bruk og andre blir brukt til blomster som jeg setter i vann.Fine er de også.Er bare fantasien som stopper en med tanke på hva de kan brukes til. Ha en flott kveld videre. Hilsen Kristin

Verandasol sa...

Med en gang jeg ser ordet norgesglass nå MÅ jeg bare inn å titte :) Så fin samling du har, og smart måte og merke på! Kjekt med litt orden og system ;)

Solveig sa...

Veldig koselig med slike glass - har også samlet meg en liten gjeng som er i bruk stadig vekk! Har til og med prøvd meg på litt gammeldags hermitisering, med litt variert hell :-)
De er jo elles fine til så mye....
Ha en flott dag!

Hilsen Solveig

Sigrid sa...

Hei!

Så smart og knyte lapper rundt Norges glassene! Det er ikke alltid like enkelt og vite hva man har puttet på de. Jeg samler selv på Norges glassene og det er så kjekke og bruke :)

Ha en flott dag videre!

Klem

Synnøve sa...

Så lurt og henge lapper på de.
jeg bruker norgesglass til oppevaring av telys og div. De kan jo brukes til det meste.
Ha ei fin uke:)

Silje Mari sa...

Så kjekt og praktisk og ikke minst FINT:D
Heldige meg har en far som kjøpte flere Norgesglass til meg på bruktbutikken hjemme.Nå står de å venter til jeg kommer å henter dem. Kos deg i sola-endelig!!!

Photo-Me-Life sa...

Du vet, alt er mulig i min verden:) Hånden begynner oppføre seg normalt igjen å episoden er delvis glemt. Vil nok se meg ekstra godt rundt ved neste bytur. Sånne ting skjer forhåpentligvis ikke mer enn 1 gang.

LIVS LYST sa...

Jeg er jo såå enig med deg! Norges-glass er toppen!!!

Det er vel bare å skaffe seg flere. Man får bruk for dem..!!!

Godt å ha deg tilbake.
Hilsen Liv

Anonym sa...

Hei!

De nye bladene er kommet, jippi!!

Millie