søndag 5. januar 2014

Over for denne gang



Da var julen offisielt over i Fru Lunas Drømmefabrikk, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er like vemodig hver gang! Jeg elsker alt som har med julen å gjøre, og er IKKE en av dem som med glede pakker bort julepynten. Faktisk teller jeg dagene til neste gang pynten kan tas frem igjen ;) Kanskje jeg skal begynne å lage noen julegaver også?!?


Søndagen har blitt brukt til å pakke ned julepynt, spise julebrød, drikke julebrus, høre på en spennende lydbok, drikke rødvin og spise lammestek med min kjære. Nå skal dagen avsluttes med en ny episode av den herlige tv-serien "Hart of Dixie".

Ha en fin ny uke!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nyttår Fru Luna ! Så hyggelig å oppdage at du er tilbake i bloggverden. Håper du får et fantastisk flott år,det fortjener du virkelig.
Hilsen bloggløs leser fra Bergen.

Anonym sa...

Ønske dæ et godt nyttår :) Håpe du får være friskest mulig, og at det blir ditt beste år ever :)

Jatte sa...

Jeg syns også det er skikkelig vedmodig og pakke ned julepynten - så derfor tar jeg litt etter litt :)) Gleder meg allerede til neste jul!!

Ha en fin ny uke,
Klem fra Jatte

Fru Luna sa...

Tusen takk for de hyggelige kommentarene <3 De gode ønskene for året gir meg en liten energiboost :) Tusen takk!