torsdag 9. september 2010

Første meglerbesøk - bilderas

I dag hadde jeg den første eiendomsmegleren på befaring i Drømmefabrikken. Da er salgsprosessen virkelig i gang folkens! Den siste uken har gått med til maling, pakking, rydding og vasking (i Drømmefabrikken). Og til å pakke ut (igjen!) og finne oss til rette i den nye leiligheten.... Med andre ord en helt forferdelig slitsom uke for oss alle!


Jeg er ikke ennå helt fornøyd, så det må litt mer rydding, maling, vasking og styling til før selve visningene kan starte.


Etter meglerbesøket benyttet jeg meg av anledningen til å knipse noen bilder for dere. Det er lenge siden jeg har fått vist bilder fra det store oppholdsrommet i leiligheten!


Jeg har f.eks aldri vist dere hele kjøkkenøyen, som skiller kjøkkenet fra spisestuen...

 

Dette området har IKKE vært bloggifiserbart på MANGE måneder!


Hele rommet:
(Tror forresten jeg må kjøpe noen gulvtepper. I virkeligheten savner jeg det ikke, men på bildene ser det ut som at det er noe som mangler.)
 

Spisestuedelen fra den andre siden:
Stolene er endelig trukket om med stoff fra Green Gate.
 

Kjøkken:
Gangen ser dere også til høyre.
 

Kjøkkenet ble pusset opp i februar.


Jeg har ikke hatt tid til å style ferdig kjøkkenet. Ser at jeg må finne på noe lurt på kjøkkenøyen i hvert fall.
 

 I morgen er det klart for flere meglerbesøk :)

P.S. Fikk et spørsmål om hvordan jeg har laget headeren min. Det kan alle lett gjøre ved å gå inn på Picnik. Der lager man verdens enkleste headere ved å velge "Collage".

5 kommentarer:

Landcharm sa...

Skal du selge? Her var det da luyst og lekkert..

Unknown sa...

Det er så lekkert og delikat hos deg, jeg elsker stilen din ♥ Lys og veldig, veldig koselig syns jeg:)

Stolene du har trukket om ble kjempefine, så flink du er... Tror ikke du trenger og stæsje så mye mer, og stresse mer med visning, jeg tror drømmefabrikken selges veldig lett slik den står nå...
Slapp av litt du, jeg syns du virker litt stresset for tiden:) (dette enda jeg ikke kjenner deg i det hele tatt, hihih)

Klme Line

Tindrande Auge sa...

Veldig flott stue dere har ;)

Familien i Fjellborg sa...

Hei Linda !

Så lekkert !!!
Blir nok ikke problemer å selge denne flotte leiligheten.

lykke til med alle prosjekter med ny og gammel leilighet.

god helg
klem anita s

Randi sa...

Nydelig avdeling....flott lys.

Er spent på hva dere flytter til jeg.:-)

Håper dere får roligere dager etter hvert, det er slitsomt å flytte.

Ha en fin dag