torsdag 17. juni 2010

Nyhet! Loftstuen avbildet for første gang

Hei kjære venner!

Gud hvor lenge siden jeg har fått blogget og gud så godt det er å endelig kunne si hei til dere igjen. Jeg kom nemlig ut av hiet mitt i går, etter x antall uker i "hvilemodus". 

Jeg trodde et øyeblikk at bloggekarrieren var over for alltid :-( Men her er jeg igjen, noe redusert men bra nok til å klare å dele litt interiørnyheter med dere :-) 

En stor klem til dere som trofast har vært innom Fru Lunas Drømmefabrikk hver dag, selv om det går en stund mellom vært innlegg. Dette innlegget dedikeres til dere ;-)

Jeg er også veldig lei meg for at bloggetreffet ble avlyst. Jeg hadde gledet meg kjempemasse til å se Tromsøgjengen på NIB igjen!

Idag skal noe så sjeldent som et nytt rom i Drømmefabrikken avdukes for første gang :-)

Her har dere den nyoppussede LOFTSTUEN vår:


Vegger og tak ble malt i mai når mine foreldre og min lillesøster var her. De orginale bjelkene ble også pusset lett med en handy liten pussemaskin.

Når jeg skulle innrede loftstuen tok jeg i bruk møbler vi allerede eide + at jeg arvet en gammel sofa fra ei venninne. Det eneste jeg måtte kjøpe inn var to hvite sofatrekk fra Ellos, for under trekkene skjuler det seg to stykk sofaer som har sett sine beste dager. Den ene er grå og den andre er blå, som ikke akkurat er mine farger lenger heller ;-)

Dere får tilgi meg for de krøllete sofatrekkene og dukene... Meld deg gjerne frivillig til å stryke de ;-)

Jeg tok også flere bilder oppe på loftstuen idag, som jeg skal prøve å få vist en annen dag.

Vel det var litt nytt fra Drømmefabrikken. Håper det ikke blir lenge til neste bloggeinnlegg :-)

Ha det fint så lenge!

Klem

13 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig at du er tilbake igjen! Og for en lekker loftstue! Dere har vært veldig flinke. :) Gøy at du deler det. Ha en god natt!

P.S. Ikke noe særlig bra på stryking jeg heller. Tror det må være det kjedeligste som fins...

Unknown sa...

Nei, ikke bry deg om strykingen. Er det noen som faktisk er gode på det?

Heerlig loftsstue! Nydelig pledd i den til venstre. Her har dere fått et koselig rom!

Klem Silje

Anitas Interiør verden sa...

Så koselig det ble lyst og luftig :-) koselig at du er tilbake...Stryking uff er ikke noe glad i det jeg heller.
Ha en flott dag
Klem Anita

Janne Lillian ♥ sa...

Så nydelig loftstue :) Lys og lekker!!

Jeg er også elendig på stryking.. det er kun bunasskjorta som får den æren.. hehe ;o)

Ha en strålende dag!

Klem janne ♥

Ps: Godt du er tilbake igjen!!

Therese sa...

Hei hei til deg Linda. Nå er det alt for lenge siden jeg har vært innom deg. Så utrolig herlig loftstue. LEKKERT MED STORE ORD. Håper alt er bra med formen din.

GOD HELG TIL DEG OG DINE. KLEM FRA MEG.

Familien i Fjellborg sa...

Hei på deg

Så fint det ble - smart med disse trekkene. Finnes de til bue også tru...

Spisestuen ble også knall lekker - blir spennende å se hvordan trekkene blir.

Ønsker deg en flott torsdag

Anita S :)

Bettum Villa sa...

Loftstuen ble kjempe fin!!

Klem Madelén

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

HEI☺☺
So kjekt å høyre frå deg igjen☺

Lekkerloftstove!! Bjelkane var kjempefine, tøff kontrast til det kvite☺
Ellos trekk fungere fint det☺

Håpe alt er bra med deg☺

Klem M♥

På landet sa...

Hei så gøy at det kom et innlegg fra deg igjen =)
Så fint det ble, liker at dere har beholdt orginal fargen på bjelkene, lekkert.

Ha en fin sommer =)

Sukkertøy for øyet sa...

..Jeg er noe usikker på om jeg har vært her inne i Drømmefabrikken din før..
Men for et drømmende hjem du har

..SÅ mange sarte detaljer som gir smil om munnen..

..Og for et bilde over her
Fantastisk flott lotfsstue du har..
Så deilig plass, herlig tak og nydelig kontrast med de nostalgiske bjelkene..

Takk for inspirasjon.

Klem Ida Susanne

Jannes lille sted sa...

Så fint og se deg tilbake igjen!

Nydelig bilde fra loftsstuen. ser superkoselig ut!

Ønsker deg noen fine dagër i helga

Klem Janne Merethe

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så kosleg å ha deg tilbake!:)
Du har vore sakna!!:)

For ein flott jobb de har gjort med loftstova. Mykje målingarbeid kan eg tenke meg? Lurt å bruke trekk på sofaene du hadde. No vart dei jo kjempefine, og heilt i din stil:)

Ha ein nydeleg kveld Linda!
Klem:)

Anonym sa...

Så hyggelig at du er tilbake ,har savnet dine innlegg.Mvh Tove (villa Cornelli)