tirsdag 11. mai 2010

Mot lysere tider...

(Tatt klokken 00.30 i natt)

Her i nord går vi mot lysere tider. Om kort tid dukker midnattsolen opp igjen, til stor glede for oss nattmennesker :) Det er også da Nord-Norge er på sitt fineste!

Tusen takk for alle forslagene om hvor Norges beste sted å bo er. De fleste stedene, bortsett fra Svalbard, var fristende ;) Jeg har ikke behov for lengre vintrer og mørketid... Må innrømme at jeg har googlet flere av stedene og sjekket ut prisnivået på boliger på Finn.no :P
Men inntil videre så er det Drømmefabrikken som er vårt hjem.

En lang bloggepause har det nå blitt på meg og den kommer nok til å vare en stund fremover også. Har ikke mye å by på interiørmessig når helsen er som det er...

Jeg håper dere andre har det bra og har en fin vårtid, hvor enn dere befinner dere i landet!

12 kommentarer:

As sa...

Trivelig med noen ord fra dæ=) Savne dæ her inne=) Håpe det går bedre med helsa. klem

Pink lady sa...

Hei!

Så kjekt å se et innlegg fra deg nå i kveld!

Ta vare på deg selv:)

Gode dager ønsker jeg deg i alle fall.

Klem Pink Lady

Unknown sa...

Koselig å se liv på bloggen din igjen! Midnattsolen i nord er vakker, og vel fortjent etter en lang, mørk tid...

Ønsker deg en fin vårtid og håper det går bedre med helsen din.

Silje :)

Janne Lillian ♥ sa...

Hei:)

Så hyggelig å høre fra deg igjen!! Har tenkt på hvordan det går med deg :)

Nyt våren og den lyse tiden vi har i møte og håper formen bedrer seg ♥

Janne :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjekt med innlegg frå deg! Håpe helsa di vert bedre snart! Bloggverden er her når du er klar for det☺

Kan tenke meg det er godt når det går mot lysare tider i nord! I år håpe eg at eg får med meg midnattsola når vi skal til Bodø og besøke min kjæres familie i sommar.

Nyt våren, håpe forma di vert fort bedre!!

Klem M♥

victoria (huset i byen) sa...

Så utrolig koselig å høre fra deg igjen.... Håper helsen blir bedre og at du koser deg i disse lysere tidene....
klemmer victoria

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kor kjekt å "sjå" deg igjen!:)
Du er sakna må vite;)
Men skjønner at helsa må prioriterast!:)
Må vere herleg og litt rart på same tid med midnattssol!
Kos deg så mykje du kan!!:)
Klem:)

Trine sa...

Fortsatt masse go bedring til dæ :)
Våren og sommern i nord-norge e bare fantastisk :D

Emma og mamma sa...

På denne tida av året er det fantastisk å bo i Nord!

Ha en fin dag!

Tove `blogg verden sa...

Nå nærmer vi oss jo den beste tiden her nord : ) Lange lyse kvelder med midnattsol og alt som hører med...skulle til å si mack øl og måse egg, men jeg inntar ingen av delene ; )
Ønsker deg masse god bedring!
Klem Tove

Hege sa...

Så koselig å høre noen ord fra den kanten :) Det er så heeeerlig med lysere tider! Gleder meg til lange, varme kvelder på terrassen med et glass vin og godt selskap ;-)

Håper det går bedre med helsa!
Klem fra Hege

Familien i Fjellborg sa...

Hei fru luna
lenge siden sist nå - men det har vært travle tider. Herlig bilde, helt utrolige farger.
ønsker deg en fin dag.
klem anita s