fredag 15. januar 2010

Kveldsstemning i stua



Her er noen bilder tatt i stua nå i kveld.
Jeg benytter hver anledning når det er ryddig og står blomster på bordet, til å knipse noen bilder som dokumentasjon på at jeg også kan duge som husmor ;)
Jeg tenkte at jeg ikke skulle si så mye mer, men heller la dere være i fred med bildene mine.










Ingen nye vinkler i dag, men hold ut, for så snart som dørene på skjenken kommer på plass og jeg får stylet den, har jeg endelig nye vinkler å ta bilder av :)

I kveld tester jeg ut to nye lamper på tvbenken. Tror de blir stående der inntil videre, de lyser så godt opp et område som ellers er ganske mørkt.

Ellers er det vel lett å se at jeg er i mye bedre form for tiden. Er vel 1 år siden sist jeg blogget så ofte ;)

Ha en fin kveld videre!

15 kommentarer:

Jatte sa...

Nydelige bilder, av ett nydelig hjem ! :)

Kos deg ikveld,
Klem Jatte !

Hulda sa...

Så vakkert i stua hos dere. Jeg likte så godt den hylla du har der, virkelig stilig!

-Kamilla- sa...

Så koselige bilder du viser :0) Og lampene passet godt ved TVen! Har også en mørk krok der, og har enda ikke funnet "den rette" belysningen. Må kanskje lage noe selv?? *Klem*
-Kamilla-

Bdicte sa...

Den stua di e veldig koselig:)
Kjempekos at du blogge mer, eller rettere sagt æ e glad du e i bedre form!

Søte lampe! Kor har du funne dem?

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Herlig kveldsstemning, så fint m/ levende lys også:-)
Godt å høre du er bedre!
Ha en fin helg, klem Hege.

(eddas) sa...

Så flott og høre at du føler deg bedre...ikke noe er bedre enn det....
Så ryddig og koselig det er i stua di:)
Kos dere videre i kveld..
klem klem

victoria (huset i byen) sa...

Så masse flotte bilder av stua, likte veldig godt hylla og så fint som du har ordnet det på den...
Så bra å høre masse fra deg og at formen er bedre... unner deg virkelig det.. og håper det holder seg sånn....
Klart jeg skal gi deg et lite vink når soverommet er ferdig, gleder meg veldig til det, tror de blir kjempe flott og unikt...
Sånn du har det med leiligheten har jeg det med huset, er så masse sjarm og detaljer i dette gamle huset, at jeg aldri har lyst til å selge det... Skulle klart hatt større når det etterhvert blir flere barn, men har ikke hjerte til det, så man får vel finne andre løsninger gitt...
ha en fin kveld vidre♥
klem victoria

Anonym sa...

Godt å høyre at forma er bedre:)
Kjempefine bilder du viser:)
Det er sååå vakkert med tulipaner:)
Tusen takk for koselig helsing:)
Har lagt meg til som følgar:)
God Helg
Klem Nina

Charlotte sa...

Wow, så flott bilder! Digger stua og lyset i den!!! Virklelig flott!

Takk for hyggleig kommentar ang Sydenturen vår.
Det øverste bildet er fra Riviera Marina Hotel i Playa del Cura der vo skal bo, det andre fra Amadores Beach Club som ligger like ved.
Gleder meg kjempemasse!!!

Ønkser deg en riktig god helg!

Klem fra Charlotte

tonemor sa...

Nydelig stemningsbilder fra stua di...
og sååå hyggelig å høre at formen din er såpass bra. Jeg har hatt noen dager på sofaen, men er på vei opp igjen nå. Hurra for oss.
Ønsker deg en riktig fin helg
Klem

tonemor sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
My home is my Castle sa...

Så lekkert du har det i stuen din :))
Skikkelig koselig :)

Ha en fin helg
Klem,Kari

Silje Mari sa...

kan jo hende det har nåkka med mørketida å gjøre for noen. De e jo aldri så mørkt i vinduan som når adventstjerna e tatt ned..det e jo en lysfest midt på svarteste vinteren så d spille nok inn:)
Takk for tips.

*sne* sa...

Tusen takk for koselig hilsen. Så bra at formen er bra! Og så nydelig bilder du viser fra stuen. Kjempekoslig!

Når det gjelder husbyggingen så skal vi i gang så fort som mulig. Gravingen begynner enten i neste uke eller uken etter, hvis det ikke skjer noe uforutsett. Utrolig spennende!

Ønsker deg en riktig god helg!
//Christine

Ingrid sa...

Stua di er helt nydelig! :)