torsdag 24. september 2009

Nytt hekleprosjekt

Hei hei :)


Da har jeg endelig kommet ut av bloggedvalen min. Jeg så lyset igjen i går, etter 3 uker med heller laber form. Og da var det ikke måte på alt jeg skulle (og ville) gjøre. Alle skuffer og skap, i alle rom, ble gjennomgått med argusøyne. En søppelsekk med klær ble kastet, en halv søppelsekk med klær ble gitt til Fretex, og en haug med klær venter på min lillesøster som kommer på besøk i høstferien. Div kjøkkenutstyr ble også funnet frem og skal gis bort. Jeg føler meg 10 kilo lettere etter opprydningen :) Rart hvor tyngende "gammelt rot" kan være...





Jeg har også fått startet på et nytt hekleprosjekt :) Noen som klarer å gjette hva dette skal bli? Kan vel nevne at det gjenstår en del timer før jeg er helt ferdig ;)




Jeg håper jeg får gjort masse interiørarbeid her hjemme fremover, alle prosjekter har stått på stedet hvil den siste måneden.
På lørdag feirer jeg og mannen vår første bryllupsdag og 11 års jubileum <3 Han overrasket meg med soundtracket til Twilight i går :) Snille mannen min! Ha det fint så lenge, også blogges vi om ikke alt for lenge ;)

13 kommentarer:

cocobongoo sa...

Å sånn burde vi kjøpet, sier min lille prinsesse på 3 år om hekleprosjektet ditt :0)Det falt i smak! Skal det bli sengeteppe?
Gratulerer med dagen på lørdag,papirbryllupsdag - stas!!
Nyt høstkvelden.
Klem M :)

LinKaPia's Lille Hjørne... sa...

hei å hopp :) kjempeflott blogg du har her :) hmmm...skal det bli ett teppe til å kure seg under på sofaen kansje? :) fin fargeklatt bli det iallefall uansett hva det ska bli :)

Charlotte sa...

Det var et spennende hekleprosjekt du har begynt på! Skulle ønske jeg også kunne sånt... Fargene var bare dødsherlige, flott kombinasjon! Grattis med 1 års bryllupsdag; herlig å være gift, ikke sant?! Ønsker dere en fin og romantisk dag!
Klem fra Charlotte

victoria (huset i byen) sa...

gratulerer med et års bryllupsdag.. måtte dere få mange flere fantastiske år sammen...
et sengeteppe?
Driver selv og lærer meg å hekle på nytt igjen.. har ikke gjort det siden jeg var barn.. men er jo så flott
ha en flott kveld
klem victoria

Mor og datter sa...

Oi det var lekkert!! :-) Skal det bli senge teppe eller noe lignende? Det kommer ihvertfall til å bli utrolig fint!
Er helt enig.. noen ganger må man bare ta en sånn ryddings noen dager. og kaste masse! har akkurat gjort noe sånt selv.. deilig å kvitte seg med så mye sånt..
Håper alt er bra! Gratulerer med 1 års bryllupsdag!
klem klem

Hulda sa...

Det så veldig fint ut! Kanskje det skal bli et teppe?

Jorid + NOE Blog sa...

Hei!
Så hyggelig å se deg tilbake igjen :-) Spent på hekleprosjektet ditt!

Ha en god natt, vi blogges :-)
Klem J

Therese sa...

Hei hei kjære deg. Så koselig å høre fra deg igjen. Nydelig heklearbeid. HMMMMMMMM, ja hva skal det bli. Sengeteppet tro, vet ikke jeg da. Lekkert var det. Ha en go natt. Klem.

-Kamilla- sa...

Hmmmm, ja hva skal dette bli da? Putetrekk kanskje? Husker min bestemor hadde slike puter :0)
Så flott at du føler deg bedre. *Klem*
-Kamilla-

Jill sa...

Nydelig nydelig hekleprosjekt, fine farger og det ser virkelig vanskelig ut!!!!
Men jeg gjetter på sjal, for det ser altfor avansert ut til at det skal bli teppe, da trenger du jo 200 firkanter minst...
Er det teppe??????
Ha en fin helg!

Anne sa...

Hei hei!
Så kjekt å ha deg tilbake, og gratulerar med snarleg bryllaupsdag! Så snill mann du har:)
Konkurranse hos meg, forresten:)
Ha ei herleg helg! Det får du nok kan eg tenkje meg:D

Lyse drømmer sa...

Vognteppe kanskje? Med min tålmodighet hadde nok blitt akkurat så stort i allefall... Men det kan jo være at du er mer tålmodig!
Ha en fin kveld, gleder meg til å se resultatet:)
Klem

Vingesus og Julebrus sa...

Hei!! Første gangen jeg er innom bloggen din, men glad jeg tok en tur nå. Legger deg nok til i listen min!
Nydelig musikk!! Så spennende å bo i en fabrikk. Hvordan gikk det til?
Heklearbeidet ditt er kjempeflott. Det kan jo bli så mye av den stripen der, men det hadde blitt et fantastisk teppe til en barnevogn i allefall.

Ha en flott helg!